Введення об'єкта в експлуатацію — процедура, яку потрібно пройти перед початком експлуатації будь-якої будівлі або споруди. Саме ця документація дає власнику право підключити комунікації: світло, воду, опалення та каналізацію. На нерухомість, що не введена в експлуатацію, не можна оформити право на власність: таке житло не вийде продати, подарувати, передати у спадок, використати як заставу для отримання кредиту тощо.

Чи обов'язково отримувати ці документи?

За будівлю, що зведено без дозволених документів, власнику доведеться платити штраф у розмірі до 90 мінімальних заробітних плат. Крім того, Кабмін прийняв порядок примусового знесення самобудів. Зносити самовільно зведені будинки буде державна служба, а власникові доведеться компенсувати витрати на знесення.

Погодьтеся — приємного мало. Тому краще заздалегідь подумати про свій бюджет, нерви і гроші — і все ж зайнятися введенням об'єкта в експлуатацію.

Категорії складності об’єктів будівництва

Введення в експлуатацію обов'язкове для будь-якого будинку або споруди, але сама процедура введення залежить від категорій складності об'єктів будівництва. Стаття 32 Закону України "Про регулювання містобудівної діяльності" ділить всі об'єкти будівництва на п'ять різних категорій складності. Саме від категорії складності об'єктів будівництва залежить, які документи потрібно оформити власнику будівлі. Отже:

  • щоб ввести в експлуатацію об'єкт I-III категорій складності (приватний, дачний або садовий будинок, офісна будівля, невеликі житлові багатоквартирні будинки і т.д.), потрібно отримати декларацію про готовність об'єкта до експлуатації.

  • щоб ввести в експлуатацію об'єкт IV-V категорій складності (багатоквартирний будинок, торговий центр, лікарня і т.д.), потрібно отримати сертифікат відповідності.

Як замовити наші послуги

Погодьтеся — аби оформити документи для введення в екплуатацію, доведеться докласти чимало зусиль.

Проте експерти LexStatus знають, як ввести будинок у експлуатацію швидко та без вашої участі.

1

Залиште заявку Наш менеджер зателефонує вам, аби дізнатись про деталі

2

Передайте потрібні папериНадайте LexStatus документи, потрібні для введення в експлуатацію

3

Отримайте документиЗачекайте, поки експерти завершать роботу та отримайте готові документи на ваш об’єкт

Не варто втрачати гроші та нерви —краще зверніться до LexStatus та отримайте документи без зайвих проблем!

Наші переваги

Безумовно, ви можете зайнятися оформленням всіх документів особисто. Але чи є у цьому сенс?

Оформляєте особисто

  • постійні черги

  • купа складних для вас документів

  • доплати "за терміновість"

  • закриті кабінети

  • хамовиті співробітники

Підсумок: витрачений час, зіпсований настрій, повернення паперів "на доопрацювання". Здається, що цей процес ніколи не скінчиться...

Звернулися в LexStatus

  • одна зустріч у зручний для вас час

  • чіткий перелік необхідних паперів

  • ніяких додаткових внесків

  • ваш експерт завжди на зв'язку

  • усміхнені, професійні співробітники

Підсумок: всього пара годин вашого часу, ніяких нервів і професійно оформлені документи вже у вас!

Ми найкращі, тому що:

Завжди поруч

Офіс LexStatus працює в кожному обласному центрі України, а експерт приїде до вас в будь-який населений пункт країни. Ми поряд!

Готові допомогти

Навіть якщо ви не замовите послуги в нашій компанії, ми завжди готові надати вам безкоштовну юридичну консультацію.

Знаємо, що робимо

Компанія LexStatus існує з 2000 року. Вже більше 16 років ми працюємо з кращими співробітниками цієї сфери. І впевнені в кожному!

Працюємо швидко

Експерти LexStatus точно знають, що означає швидка і якісна робота: кожен день ми оформлюємо документи для введення в експлуатацію для 20 будівель і споруд.

Нас обирають

Набережный квартал
Приватбанк
Страховая группа TAC
Оранта
Комфорт таун
Жилой комплекс Министерский